Aνά δίωρο η κυκλοφορία των οχημάτων στην Παλιοβούνα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Aνά δίωρο η κυκλοφορία των οχημάτων στην Παλιοβούνα

Κατηγορία Παλιοβούνα στις   3:58 μ.μ.  |  Πέμπτη 7 Μαΐου 2015


Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από τις 8 το πρωί του Σαββάτου μέχρι και τη Δευτέρα το πρωί,η εθνική οδός Αντιρριου Ιωαννίνων στο ύψος της Παλιόβουνας θα κλείσει λόγω εργασιών,ενώ ανά  δίωρο θα δίνεται  στη κυκλοφορία για τα μεγάλα οχήματα (Νταλίκες-Λεωφορεία).Τα ι.χ. αυτοκίνητα θα κινούνται μέσω της γέφυρας Μπανιά,προς Αγρίνιο.Σε κάθε περίπτωση  θα καταβληθούν όλες εκείνες οι προσπάθειες προκειμένου ο χρόνος ταλαιπωρίας να είναι ο μικρότερο δυνατός.

Επίσημη ενημέρωση και σχετική ανακοίνωση τις επόμενες ώρες..
nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...