Αγρίνιο: Έκκληση για αίμα απο τους οικείους του 21χρονου Μιχάλη. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!!!!!!! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Αγρίνιο: Έκκληση για αίμα απο τους οικείους του 21χρονου Μιχάλη. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!!!!!!!

Screenshot_30



Υπάρχει μεγάλη ανάγκη απο 15 φιάλες αίμα για τον 21χρονο συμπολίτη μας Μιχάλη Διαμαντή του

Βασιλείου, που νοσηλεύεται και δίνει μάχη για να κρατηθεί στην ζωή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών.


Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να απευθύνονται στο Γ.Ν.Αγρινίου,στο τμήμα αιμοδοσίας.


Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο τηλ:6971863977


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook