Και φέτος οι κτηνοτρόφοι βρέθηκαν στην οδό Μαβίλη για να πουλήσουν αμνοερίφια στην καθιερωμένη πλέον ζωοπανήγυρη.
Αν και η συμμετοχή του κόσμου δεν ήταν μεγάλη, οι κτηνοτρόφοι από τις γύρω περιοχές τήρησαν το έθιμο και μετέφεραν τα ζώα τους στην οδό Μαβίλη στο Αγρίνιο στην περιοχή των τρένων, προκειμένου να τα πουλήσουν σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές ενόψει Πάσχα.
«Κάθε χρόνο και χειρότερα», ανέφερε κτηνοτρόφος στο cityVoice.gr σημειώνοντας ότι ελάχιστοι πια αγοράζουν ζωντανό το ερίφιο για τον παραδοσιακό οβελία, παρότι οι τιμές είναι οι χαμηλότερες δυνατές και κρατήθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
cityvoice
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!