Zωοπανήγυρη και φέτος στο Αγρίνιο (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Zωοπανήγυρη και φέτος στο Αγρίνιο (ΦΩΤΟ)

0azoa1

Και φέτος οι κτηνοτρόφοι βρέθηκαν στην οδό Μαβίλη για να πουλήσουν αμνοερίφια στην καθιερωμένη πλέον ζωοπανήγυρη.
Αν και η συμμετοχή του κόσμου δεν ήταν μεγάλη, οι κτηνοτρόφοι από τις γύρω περιοχές τήρησαν το έθιμο και μετέφεραν τα ζώα τους στην οδό Μαβίλη στο Αγρίνιο στην περιοχή των τρένων, προκειμένου να τα πουλήσουν σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές ενόψει Πάσχα. 
0azoa3
«Κάθε χρόνο και χειρότερα», ανέφερε κτηνοτρόφος στο cityVoice.gr σημειώνοντας ότι ελάχιστοι πια αγοράζουν ζωντανό το ερίφιο για τον παραδοσιακό οβελία, παρότι οι τιμές είναι οι χαμηλότερες δυνατές και κρατήθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
0azoa02
0azoa5
0azoa6
0aaazoa21
0aaazoa2


cityvoice
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook