
Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο...
25χρονος Λευτέρης Πετρούνιας, καθώς κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους, στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, που διεξάγεται στο Μονπελιέ, προσφέροντας στιγμές συγκίνησης σε όλη την Ελλάδα.
Ο 25χρονος Έλληνας γυμναστής πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση στον τελικό του οργάνου και συγκέντρωσε 15.866 βαθμούς.
Το ασημένιο μετάλλιο "μοιράστηκαν" ο Γάλλος Σαμίρ Αϊτ Σαϊντ και ο Ρώσος Ντενίς Αμπλιαζίν με 15.566β.
Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΡΙΤ plus:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!