
Ο Αλέξης Τσίπρας, από τα πρώτα λεπτά πέρασε στην επίθεση...
"Μου έστησαν παγίδα" τόνισε ο πρωθυπουργός για την Νέα Δημοκρατία και την προηγούμενη κυβέρνηση. "Μας έβαλαν σε ένα ναρκοθετημένο πεδίο, ευελπιστώντας να αποτύχουμε. Παραλάβαμε καμμένη γη".
Για τη συμφωνία που επιδιώκει η Ελλάδα τόνισε: "Θα μου ήταν πανεύκολο να έρθω σε συμφωνία. Θα έβαζα την υπογραφή μου στο mail Χαρδούβελη και θα ερχόταν η λύση. Δεν έχω όμως τέτοια λαϊκή εντολή. Έχω εντολή διαπραγμάτευσης και να μην φορτώσω τους Έλληνες με νέα υφεσιακά μέτρα".
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...