Χρειάζονται αποφάσεις Τώρα !!!!
Την χειρότερη περίοδο από δημιουργίας της διάγει η ευρύτερη περιοχή του λιμανιού της Ναυπάκτου με τις εκτεταμένες καταστροφές που συντελούνται από «κάποιους» τόσο σε δημόσια περιουσία,όσο και σε περιουσιακά στοιχεία επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Οι εικόνες καταστροφής είναι εμφανείς με την αγανάκτηση μόνιμων κατοίκων και επιχειρηματιών να είναι έντονη ζητώντας άμεσα να ληφθούν μέτρα.
Από το δικαίωμα πλέον της δημιουργίας,έχουμε περάσει στο δικαίωμα της καταστροφής.Δημόσιες υποδομές,επιχειρήσεις,ιδιωτική περιουσία,πλέον πέφτουν «θύματα» της καταστροφικής μανίας «κάποιων».
Ίσως η οικονομική κρίση να δίνει ένα επιπλέον άλλοθι για να συνεχιστεί η βία και οι καταστροφές, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί και μια ισχυρή κοινωνική αντίδραση σε τέτοια φαινόμενα.
Ένα φαινόμενο που βιώνουμε όλοι καθημερινά.Υπάρχει άραγε λύση;
http://new.nafpaktianews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!