To έθιμο των αγρυπνιών στην Βόνιτσα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

To έθιμο των αγρυπνιών στην Βόνιτσα

IMG_1973
Κοντά στα ήθη και έθιμα βρίσκονται οι κάτοικοι της Βόνιτσας και το αποδεικνύουν!!!  Αφού συνεχίζεται και φέτος το έθιμο των Αγρυπνιών. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος την Μεγάλη Εβδομάδα οι Βονιτσάνοι άναψαν την παραδοσιακή φωτιά που σιγοκαίει όλη τη νύχτα έξω από την εκκλησία των Αγίων Αποστόλων στην Μπούχαλη.
Στην είσοδο της Βόνιτσας από Αμφιλοχία.
Εκεί και στο απέναντι καφενείο μαζεύονται άνθρωποι όλοι των ηλικιών και ουσιαστικά “αγρυπνούν” σιγοτραγουδώντας κυρίως οι μεγαλύτεροι άσματα που σχετίζονται με το έθιμο…
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ:
11076158_10204923188893594_622445468_n
11118868_10205723093984279_545543802_n
11127089_10205723095944328_1260054161_n
11130688_10205723096224335_677277388_n
11134275_10205723094384289_1869006374_n
11134434_10205723095424315_1796808179_n
11139709_10204923488221077_1174089582_n
IMG_1965
IMG_1966
IMG_1973

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook