Ένα περίεργο και άκρως επικίνδυνο παρκάρισμα απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός αναγνώστη χθες το μεσημέρι στην παραλιακή του Ηρακλείου.
Το μαύρο αυτοκίνητο που διακρίνεται στη φωτογραφία είναι σταματημένο χωρίς οδηγό στο αριστερό ρεύμα και μετά από στροφή στην παραλιακή, όπως αναφέρει ο αναγνώστης που μας έστειλε τη φωτογραφία:
« Η φωτογραφία που βλέπετε είναι λίγο μετά το Παγκρήτιο προς το Τάλως. Το αμάξι είναι πάνω στη στροφήσταματημένο! Αν ερχόταν ένα μηχανάκι θα είχε πέσει πάνω του. Εγώ ευτυχώς πήγαινα στη δεξιά λωρίδα και σιγά-σιγά . Μπροστά από το αυτοκίνητο είναι ένα συνεργείο του Δήμου, έχουν βάλει κορίνες για να προειδοποιήσουν για τα έργα που κάνουν όπως προβλέπεται.
Ο οδηγός του Audi πάρκαρε μπροστά από τις κορίνες και έφυγε! Σε ένα δρόμο που καλώς ή κακώς έχει δύο λωρίδες και τα οχήματα αναπτύσσουν ταχύτητα. Μακάρι να γινόταν σε τέτοιες περιπτώσεις να δείχνετε την πινακίδα του αυτοκινήτου, έστω και μία κλήση εκ των υστέρων ίσως βάλει μυαλό σε τέτοιους επικίνδυνους οδηγούς».
Πηγή: creteplus.gr
Πηγή: creteplus.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...