
Μετά την γνωστή ράμπα που είχε τοποθετηθεί στο πάρκινγκ του Δημαρχείου Τρικάλων και που την έσπασαν άγνωστοι, ήρθε και ο …
εκσυγχρονισμός.
Όπως κατέγραψε το trikalanews.gr δέθηκε σε δέντρο από το ένα άκρο και σε …καρέκλα (!!) στο άλλο άκρο η ασπροκόκκινη κορδέλα που κόπηκε με ευκολία με την πρώτη παραβίαση του χώρου από οδηγό οχήματος…
Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
