Με …εκσυγχρονισμό το πάρκινγκ του Δήμου Τρικκαίων; [photo] « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Με …εκσυγχρονισμό το πάρκινγκ του Δήμου Τρικκαίων; [photo]




Μετά την γνωστή ράμπα που είχε τοποθετηθεί στο πάρκινγκ του Δημαρχείου Τρικάλων και που την έσπασαν άγνωστοι, ήρθε και ο …

εκσυγχρονισμός.



Όπως κατέγραψε το trikalanews.gr δέθηκε σε δέντρο από το ένα άκρο και σε …καρέκλα (!!) στο άλλο άκρο η ασπροκόκκινη κορδέλα που κόπηκε με ευκολία με την πρώτη παραβίαση του χώρου από οδηγό οχήματος…









Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook