Με …εκσυγχρονισμό το πάρκινγκ του Δήμου Τρικκαίων; [photo] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Με …εκσυγχρονισμό το πάρκινγκ του Δήμου Τρικκαίων; [photo]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:00 π.μ.  |  Τετάρτη 1 Απριλίου 2015




Μετά την γνωστή ράμπα που είχε τοποθετηθεί στο πάρκινγκ του Δημαρχείου Τρικάλων και που την έσπασαν άγνωστοι, ήρθε και ο …

εκσυγχρονισμός.



Όπως κατέγραψε το trikalanews.gr δέθηκε σε δέντρο από το ένα άκρο και σε …καρέκλα (!!) στο άλλο άκρο η ασπροκόκκινη κορδέλα που κόπηκε με ευκολία με την πρώτη παραβίαση του χώρου από οδηγό οχήματος…









Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...