Κoριτσάκι υπέφερε από πονόλαιμο και οι γιατροί έπαθαν ΑΜΟΚ μ αυτό που βρήκαν στο λαιμό της… [photo] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Κoριτσάκι υπέφερε από πονόλαιμο και οι γιατροί έπαθαν ΑΜΟΚ μ αυτό που βρήκαν στο λαιμό της… [photo]

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   2:30 π.μ.  |  Τετάρτη 1 Απριλίου 2015




Με το στόμα ανοιχτό έμειναν οι θεράποντες ιατροί σε...
ένα νοσοκομείο της Κίνας, όταν μετά τις απαραίτητες εξετάσεις διαπίστωσαν πως μια 7χρονη είχε στο λαιμό της μία βδέλλα.



Η μικρή για αρκετές ημέρες υπέφερε από πονόλαιμο και έτσι οι γονείς της αποφάσισαν να την μεταφέρουν στο νοσοκομείο για να δουν τι συμβαίνει.

Όπως σας αναφέραμε παραπάνω, ο έντονος πονόλαιμος και η δύσπνοια οφειλόταν σε μια βδέλλα 5 εκατοστών που είχε κολλήσει στην τραχεία της.

Σύμφωνα με τους γιατρούς πιθανότατα το σκουλήκι να είχε μπει στο στόμα της, όταν η μικρή ήπιε νερό με το στόμα από τη βρύση και μεγάλωνε πίνοντας το αίμα της.






tromaktiko

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...