Mην ερωτεύεσαι ΠΟΤΕ κάποιον εγωιστή!!! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Mην ερωτεύεσαι ΠΟΤΕ κάποιον εγωιστή!!!

32Λαμβάνοντας ως αυτονόητο το  ότι ουδείς από εμάς είναι αλάθητος. Κανείς δεν είναι αψεγάδιαστος, καθένας από εμάς έχει μειονεκτήματα, άλλοτε έντονα και μεγάλα και άλλοτε μικρότερα. Μέχρι εδώ όλα απλά, λιτα και κατανοητά.
Παρόλα αυτά  όμως μπορούν να υπάρξουν και ορισμένα ελαττώματα τα οποία δεν μπορούν να χαρακτηριστούν μικρά, ούτε μπορούμε να τα προσπελάσουμε τόσο εύκολα, τα οποία δεν αποτελούν το αλατοπίπερο μιας σχέσης αλλά μάλλον την πληγή της.
Μια σχέση αποτελείται από 2 πρόσωπα, δύο αλλιώτικες  ως και άκρα διαφορετικές προσωπικότητες κι ο μόνος τρόπος ωστέ να επιβιώσει αυτή η σχέση, είναι  η λεγόμενη προσωπική «συμφωνία» ή αλλιώς οι "αμοιβαίοι συμβιβασμοί".
Υπάρχουν όμως κι άνθρωποι που ο εγωισμός τους δεν τους αφήνει να κάνουν υποχωρήσεις και συνήθως όταν ο εγωισμός υπερισχύει σε μία σχέση τότε, ο έρωτας αποχωρεί άρον άρον.
Οι εγωιστές πέρα από εγωκεντρισμό συνήθως διακατέχονται από κομπασμό και αλαζονεία. Λατρεύουν τον εαυτό τους τόσο που αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας αν μπορούν πραγματικά να αγαπήσουν κάποιον άλλον.
Προσπαθούν πάντοτε  να έχουν το «πάνω χέρι».  Πολλές φορές  γίνονται καταπιεστικοί κι μανιακοί. Χρησιμοποιούν το δύσκολο παρελθόν τους που τους βάραινε ενώ στην πραγματικά απλώς λειτουργούν με μία ιεραρχία όπου στην κορυφή βασιλεύει η αφεντιά τους.
Επιβλέπουν στο να ακολουθείς το δικό τους πρόγραμμα, να εξυπηρετείς τις δικές τους ανάγκες, καλύπτοντας τα δικά τους κενά, αδιαφορώντας για τα δικά σου «θέλω»  και ουσιαστικά σε μετατρέπουν σε  εργαλείο επίτευξης της προσωπικής τους ισορροπίας.
Ο εγωισμός τους αναγάγει τον εαυτό τους σε κάτι ανώτερο με άμεση συνέπεια τη δική σου ηθική υποβάθμιση. Προτεραιότητα αδιαμφισβήτητη το δικό τους συμφέρον, γαλήνη κι ευημερία, αδιαφορώντας για τις δικές σου ψυχικές ανάγκες.
Δε θα τρέξουν πίσω σου φυσικά, δε θα σηκώσουν το ακουστικό τους ούτε θα στείλουν πρώτοι αυτό το μήνυμα που τόσο περιμένεις, δε θα παραδεχτούν το λάθος τους ή μάλλον θα περιμένουν τη δική σου «συγγνώμη» ακόμη κι αν δε φταις. Δε θα σε σταματήσουν όταν πας να φύγεις, δε θα κλείσει την πόρτα για να μη βγεις, ούτε θα χτυπήσει το δικό σου κουδούνι.
Η συμπεριφορά του αυτή θα του χαρίσει μια στιγμιαία υπεροχή, μια αίσθηση εξουσίας ή και ανωτερότητας, ο εγωιστής θα νιώσει μια περηφάνια για το υπερυψωμένο «εγώ» του που δε λύγισε. Δε θα αργήσει όμως να ακολουθήσει η μοναξιά και το κενό ως συνέπεια όσων έκανε ή δεν έκανε.
Και το σκηνικό αυτό θα επαναληφθεί πολλές φορές, με τους πρωταγωνιστές να αλλάζουν, τα στόρι όμως να μένει ίδιο.
Όσο για το αν θεραπεύεται ο εγωισμός, είναι σαν να ρωτάμε αν οι άνθρωποι αλλάζουν. Αλλάζουν, αρκεί να το συνειδητοποιήσουν και κυρίως να το θελήσουν.
Ίσως να μην είναι και το τέρας που παρουσιάζω, ίσως να κάνει και κάποια υποχώρηση. Είσαι όμως 
σίγουρος πως κι αυτή δεν την κάνει για να αντιστρέψει τους ρόλους και να ‘χει πάλι τον έλεγχο;
Ένας εγωιστής άνθρωπος δεν μπορεί να ερωτευτεί. Μπορεί να διεκδικήσει με σκοπό να κατακτήσει. Αυτό ναι, μπορεί να το κάνει με επιτυχία καθώς αποτελεί μια πρόκληση και μία νίκη για τον εαυτό του.
Είναι αδύναμος όμως στην πραγματικότητα και δειλός. Αυτή του τη δειλία προσπαθεί να καλύψει όταν επιδιώκει τον έλεγχο και το «ατσαλάκωτο» σκληρό πρόσωπό του.
Κι οι δειλοί άνθρωποι είναι ανίκανοι να ζήσουν τον έρωτα, αδυνατούν να ερωτευτούν, εξάλλου δεν τον αξίζουν. Ο έρωτας θέλει θυσίες κι αμοιβαίες υποχωρήσεις. Θέλει να πέφτεις με τα μούτρα κι ας έχεις πιθανότητες να τα σπάσεις.
Ο έρωτας δε γουστάρει τον έλεγχο. Κανείς δεν έχει το «πάνω χέρι» εδώ. Έχουν κι οι δύο χέρια ενωμένα, ακόμα κι όταν σφάζονται.
Πρέπει να είσαι έτοιμος όχι να βρεις τον άλλον στη μέση της διαδρομής, αλλά να τη κάνεις ολόκληρη μόνος σου για να τον βρεις, όσο μεγάλη και δύσκολη κι αν είναι.
Δεν έχει μέτρο η αγάπη, δεν υπολογίζεται. Δεν μπορείς να βάλεις τα συναισθήματά σου σ’ ένα σακί, να τα μετρήσεις στη ζυγαριά μαζί με τα δικά του να δεις αν είναι ίσα. Και να μπορούσες όμως, δεν θα ήθελες να το κάνεις, δε θα σ’ ένοιαζε.
Μην ερωτεύεστε λοιπόν εγωιστές, εκτός από κακομαθημένοι, είναι κι επικίνδυνα λογικοί. Αυτοί μετράνε με το στανιό τι δώσανε, μη δώσουν κάτι παραπάνω και θίξουν τον εγωισμό τους.
Μονάχα τους τρελούς να ερωτεύεστε, αυτοί θα διέσχιζαν χιλιόμετρα για σας, θα σκαρφάλωναν βουνά, μόνο για ένα χαμόγελό σας.
 
 
Της Πωλίνας Πανέρη,pillowfights.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook