Η αφαίρεση του όγκου επετεύχθη χρησιμοποιώντας ένα laser το οποίο καθοδηγούταν με την βοήθεια ενός MRI Scanner (ένα είδος μαγνητικής τομογραφίας), έτσι το laser οπτικών ινών πέρασε από μια τρύπα 3mm στο κρανίο και έφτασε στον κακοήθη όγκο όπου λειτούργησε για 2 λεπτά, καταστρέφοντας ολοκληρωτικά τον καρκινικό ιστό. Στη συνέχεια ο ασθενής, ο οποίος δήλωσε πως δεν ένιωσε απολύτως τίποτα, γύρισε στο σπίτι του την ίδια μέρα.
Περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο της Telegraph.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!