Ένας 35χρονος συνελήφθη χθες στο κέντρο της Πάτρας, καθώς φαίνεται πως είχε "μακρύ" χέρι.
Ο άνδρας εντόπισε μέσα σε ανασφάλιστο, σταθμευμένο αυτοκίνητο ένα gps, το οποίο και αφαίρεσε.
Ωστόσο ο ιδιοκτήτης τον αντιλήφθηκε, ειδοποίησε την αστυνομία και συνελήφθη.
thebest
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!