Βρήκε το αυτοκίνητο ανοιχτό και πήρε το gps « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Βρήκε το αυτοκίνητο ανοιχτό και πήρε το gps

Πάτρα: Βρήκε το αυτοκίνητο ανοιχτό και πήρε το gps Συνελήφθη 35χρονος

Ένας 35χρονος συνελήφθη χθες στο κέντρο της Πάτρας, καθώς φαίνεται πως είχε "μακρύ" χέρι.


 Ο άνδρας εντόπισε μέσα σε ανασφάλιστο, σταθμευμένο αυτοκίνητο ένα gps, το οποίο και αφαίρεσε.

Ωστόσο ο ιδιοκτήτης τον αντιλήφθηκε, ειδοποίησε την αστυνομία και συνελήφθη.

thebest
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook