Ένας 35χρονος συνελήφθη χθες στο κέντρο της Πάτρας, καθώς φαίνεται πως είχε "μακρύ" χέρι.
Ο άνδρας εντόπισε μέσα σε ανασφάλιστο, σταθμευμένο αυτοκίνητο ένα gps, το οποίο και αφαίρεσε.
Ωστόσο ο ιδιοκτήτης τον αντιλήφθηκε, ειδοποίησε την αστυνομία και συνελήφθη.
thebest
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...