Νέο σωματείο ταξί στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Νέο σωματείο ταξί στο Αγρίνιο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:50 μ.μ.  |  Κυριακή 19 Απριλίου 2015

TAKSI


με βασικό σκοπό την καθιέρωση της μονής ταρίφας για αποστάσεις των 15 – 20 χιλιομέτρων περίπουTAKSIΝέο σωματείο ταξί (με το όνομα “Καλλκράτης”) ιδρύθηκε πρόσφατα στο Αγρίνιο με βασικό σκοπό  την καθιέρωση της μονής ταρίφας για αποστάσεις των 15 – 20 χιλιομέτρων περίπου.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ την τηλεόρασης του Αχελώου:






Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...