Με πομπή για την μεταφορά της Ιερής Εικόνας από την Δημοτική Πινακοθήκη στον Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Σπυρίδωνος συνεχίζονται οι εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της ηρωϊκής Εξόδου.
Παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Πανούση, του προέδρου της ΚΕΔΕ Γιώργου Πατούλη, του βουλευτή Γιώργου Βαρεμένου, σύσσωμης της δημοτικής αρχής, Πρέσβεων, αρχηγών συνδυασμών κ.α. ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα η μεταφορά.
Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης δεν κατάφερε να παραστεί και η ανακήρυξή του σε επίτιμο δημότη έγινε παρουσία του Κύπριου Πρέσβη ο οποίος και παρέλαβε το χρυσό μετάλλιο.
Αυτή την ώρα λαμβάνει χώρα η 7η συνάντηση της Αδελφότητας των Απογόνων των Ελεύθερων Πολιορκημένων.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!