Σε δυο συλλήψεις προχώρησαν σήμερα το πρωί οι άνδρες του Α.Τ. Βόνιτσας και Θέρμου.
Συγκεκριμένα η πρώτη σύλληψη που έγινε στο Θέρμο έχει να κάνει με μια 33χρονη για παραβίαση περιοριστικών όρων που της είχαν επιβληθεί για κλοπές από κοινού και άλλα αδικήματα.
Ενώ η δεύτερη σύλληψη στην Βόνιτσα έγινε σε ιδιοκτήτη καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος μετά από καταγγελία καταναλωτή ότι αγόρασε από το κατάστημα του αλλοιωμένα προϊόντα.Οι αστυνομικοί πήραν δείγματα και στην συνέχεια θα γίνει υγειονομικός έλεγχος για να διαπιστωθεί εάν πρόκειται γα αλλοιωμένη παρτίδα προϊόντων ή όχι.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!