«Καθάρισε» το νερό Αιτωλικού... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

«Καθάρισε» το νερό Αιτωλικού...

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:22 μ.μ.  |  Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

«Καθάρισε» το νερό Αιτωλικού...

Την καταλληλότητα προς πόση επιβεβαιώνει και ο καθηγητής του Παν/μίου Πατρών Μιχ. Λεοτσινίδης
Καθαρά τα δείγματα που πάρθηκαν από δυο εργαστήρια


Καθαρό πηγαίνει πλέον το νερό στις βρύσες των νοικοκυριών του Αιτωλικού μετά την διαδικασία της σωστής χλωρίωσης που υιοθετήθηκε στην πηγή του Κεφαλόβρυσου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δειγματοληψίας που έγινε το προηγούμενο διάστημα από δυο εργαστήρια, το νερό είναι πλέον πόσιμο. Τα δείγματα πάρθηκαν από το Εργαστήριο Υγιεινής του Ιατρικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών όπου διευθυντής είναι ο καθηγητής Μιχάλης Λεοτσινίδης και από τα Αναλυτικά Εργαστήρια Αθηνών. Και τα δυο εργαστήρια διαπίστωσαν ότι ναι μεν το νερό στην πηγή είναι επιβαρυμένο μικροβιακά (αναλόγως της εποχής), αλλά μετά τη δεξαμενή όπου χλωριώνεται, το μικροβιακό του φορτίο μηδενίζεται. Τα δείγματα που πάρθηκαν είναι από αρκετά σημεία του Αιτωλικού και κατά συνέπεια δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Συγχρόνως η ΔΕΥΑΜ έχει ξεκινήσει το έργο σύνδεσης των παροχών στο νέο δίκτυο, στο οποίο δεν θα υπάρχουν βλάβες που ευθύνονται για τις διαρροές και θα εντοπιστούν οι παράνομες συνδέσεις. Το βασικότερο όλων, όμως, είναι ότι διασφαλίζεται η υγιεινή των κατοίκων.
Ο καθηγητής Μ. Λεοτσινίδης, επισκέφθηκε...
 
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 09/04 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στοinfo@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...