
Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι νεολαία του χωριού μας ξεκίνησαν να μαζεύουν διάφορα ξύλα όπως πουρναρια και ότι ξερό ξύλο υπήρχε για το βράδυ στο κάψιμο του προδότη μαθητή του ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ. Αυτό γίνεται όταν ο παπάς τελειώσει το 6ο Ευαγγέλιο και γίνεται η αναπαράσταση της ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και οι καμπάνες χτυπούν πενθιμα. Οι νέοι του χωριού ξεκινούν το αναμα τις φωτιάς και το κάψιμο αρχίζει. Πριν το κάψιμο γινόταν στην πλατεία αλλά τώρα μεταφέρθηκε κάτω από την πλατεία και την Εκκλησία στο δρόμο προς τον Προδρομο. Ηταν ένα φαντασμαγορικο θέαμα.



Tzenny Papadimitrioy
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...