ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑ.- φωτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑ.- φωτο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:21 π.μ.  |  Παρασκευή 10 Απριλίου 2015


Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι νεολαία του χωριού μας ξεκίνησαν να μαζεύουν διάφορα ξύλα όπως πουρναρια και ότι ξερό ξύλο υπήρχε για το βράδυ στο κάψιμο του προδότη μαθητή του ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ. Αυτό γίνεται όταν ο παπάς τελειώσει το 6ο Ευαγγέλιο και γίνεται η αναπαράσταση της ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και οι καμπάνες χτυπούν πενθιμα. Οι νέοι του χωριού ξεκινούν το αναμα τις φωτιάς και το κάψιμο αρχίζει. Πριν το κάψιμο γινόταν στην πλατεία αλλά τώρα μεταφέρθηκε κάτω από την πλατεία και την Εκκλησία στο δρόμο προς τον Προδρομο. Ηταν ένα φαντασμαγορικο θέαμα.












Tzenny Papadimitrioy

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...