Σύλληψη ημεδαπού για κλοπή σε μάντρα « aitoloakarnanianet

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Σύλληψη ημεδαπού για κλοπή σε μάντρα

Στη σύλληψη ενός 39χρονου ημεδαπού προχώρησε χθες η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου για κλοπή.
Ο 39χρονος 2 ημέρες πριν, και συγκεκριμένα στις 4/4/2015, εισήλθε εντός μάντρας οικοδομικών υλικών, αφαιρώντας 3 κινητά τηλέφωνα, ένα μπουφάν καθώς και εργαλεία κοπής σιδήρων. Το συμβάν έγινε κατά τις μεσημβρινές ώρες και έκτοτε αναζητούταν, μέχρι τον χθεσινό εντοπισμό του από την αστυνομία και την κατόπιν σύλληψή του
Agrinioreport 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook