Δύο άνδρες 37 και 38 ετών συνελήφθησαν σήμερα από άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, έγιναν αντιληπτοί στην προσπάθειά τους να αφαιρέσουν χαλκοσωλήνες από το χώρο του παλιού νοσοκομείου στο Αγρίνιο.
Οι δύο άνδρες, όπως αναφέρουν πληροφορίες, εισέβαλαν στο χώρο του νοσοκομείου και, αφού ξήλωσαν τους σωλήνες, τους έβαλαν σε σακούλες και αποχώρησαν. Η πράξη τους ωστόσο έγινε αντιληπτή και ειδοποιήθηκε η αστυνομία που κατάφερε να τους εντοπίσει και να τους συλλάβει το μεσημέρι και πλέον αναμένεται να βρεθούν ενώπιον του Εισαγγελέα.
aerasnews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...