Όπως καθάριζαν το ρέμα... βρήκαν ένα βλήμα από τη γερμανική Κατοχή! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Όπως καθάριζαν το ρέμα... βρήκαν ένα βλήμα από τη γερμανική Κατοχή!

Κρήτη: Όπως καθάριζαν το ρέμα... βρήκαν ένα βλήμα από τη γερμανική Κατοχή!

Ένα βλήμα από τη γερμανική Κατοχή εντοπίστηκε σήμερα στον Κάτω Ποταμό της Λατσίδας Λασιθίου, κατά τη διάρκεια εργασιών διάνοιξης για τον καθαρισμό των ρεμάτων στην περιοχή.
Ο εργολάβος του έργου έδωσε εντολή να σταματήσουν οι εργασίες και ειδοποίησε την Aστυνομία,
άνδρες της οποίας πήγν στην περιοχή.

Την ίδια ώρα, πυροτεχνουργοί απομάκρυναν το βλήμα...

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook