Βρήκε χειροβομβίδα και... τη μετέφερε μόνος του στην Αστυνομική Διεύθυνση « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Βρήκε χειροβομβίδα και... τη μετέφερε μόνος του στην Αστυνομική Διεύθυνση

Ξάνθη: Βρήκε χειροβομβίδα και... τη μετέφερε μόνος του στην Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης!

Αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Τετάρτης έξω από το κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ξάνθης, όταν ένας κάτοικος της περιοχής παρέδωσε μια... χειροβομβίδα που είχε βρει λίγη ώρα νωρίτερα.
Ο ιδιοκτήτης ενός σπιτιού που δεν κατοικείται, στην περιοχή της Εξοχής,
βρήκε την χειροβομβίδα θαμμένη μέσα σε έναν τοίχο. Την αφαίρεσε μόνος του και... αποφάσισε να τη μεταφέρει στην Αστυνομία!

Ο άνδρας πήγε με το αυτοκίνητό του, το οποίο πάρκαρε έξω από το κτίριο της Αστυνομίας
έχοντας μέσα σε σακούλα την χειροβομβίδα!

Άμεσα, όπως ήταν αναμενόμενο, σήμανε συναγερμός με το όχημα να απομονώνεται προληπτικά
ενώ η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων απαγορεύτηκε στην περιοχή.
Μάλιστα τοποθετήθηκε ειδική σήμανση ενώ στο σημείο κλήθηκε πυροτεχνουργός του Στρατού για να προσεγγίσει και να απομακρύνει με ασφάλεια την χειροβομβίδα.

Άξιο αναφοράς το γεγονός πως δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι αντίστοιχο στην περιοχή
μιας και στο παρελθόν αν και κάτι τέτοιο εγκυμονεί πολλούς κινδύνους.
Οι Αρχές εφιστούν την προσοχή των πολιτών
ώστε να ενημερώνουν την Αστυνομία άμεσα σε αντίστοιχα περιστατικά
και όχι να προχωρούν μόνοι τους σε αντίστοιχες και επικίνδυνες, ενέργειες.

Πηγή: ThrakiToday
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook