
Το Τακτικό Διαιτητικό Δικαστήριο έκανε δεκτή την προσφυγή του Παναθηναϊκού και θα παίξει στη Λεωφόρο με την Ξάνθη έχοντας τον κόσμο στο πλευρό του.
Η απόφαση του Τακτικού Δικαστηρίου αναφέρει ότι η ποινή κεκλεισμένων των θυρών του Παναθηναϊκού για όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό δεν ισχύει πια αφού εξέτισε στους αγώνες απέναντι σε ΠΑΟΚ και Αστέρα Τρίπολης.
Έτσι, η αναμέτρηση με την Ξάνθη το άλλο Σάββατο στη Λεωφόρο θα γίνει με κόσμο. Το Τακτικό Δικαστήριο δικαίωσε το τριφύλλι κάνοντας δεκτή την προσφυγή του για την έκταση της ποινής κεκλεισμένων και τα παιχνίδια στα οποία αυτή εκτίεται.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...