Φοβήθηκαν την αστυνομία και έφυγαν από τα σούπερ - μάρκετ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Φοβήθηκαν την αστυνομία και έφυγαν από τα σούπερ - μάρκετ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:34 π.μ.  |  Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Φωτό αρχείου
Μέτρα για την πάταξη του φαινομένου των κλοπών από γυναίκες Ρομά έξω από τα σούπερ - μάρκετ της πόλης πήρε ο νέος Αστυνομικός Διευθυντής Νίκος Κοτρωνιάς.

Προκειμένου να αισθάνονται ασφαλείς οι πολίτες που επισκέπτονται τα σούπερ - μάρκετ για τα ψώνια τους, κυρίως αυτές τις γιορτινές ημέρες, η αστυνομία κάνει συχνές περιπολίες στις περιοχές που υπάρχουν τα εν λόγω καταστήματα και μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να περιορίσει την παρουσία Ρομά έξω από αυτά. Η αυξημένη κίνηση στα σούπερ - μάρκετ ήταν μια καλή ευκαιρία για τις τσιγγάνες προκειμένου να κλέβουν ηλικιωμένους και γυναίκες.
Τα παράπονα ήταν πολλά το τελευταίο διάστημα, και μάλιστα η ΑΙΧΜΗ φιλοξένησε σχετικό ρεπορτάζ με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν πολλοί ανυποψίαστοι πολίτες. Το θράσος των Ρομά είναι τόσο μεγάλο που δεν δίστασαν να ενοχλήσουν ακόμα και μια έγκυο γυναίκα. Έτσι ο κ. Κοτρωνιάς αποφάσισε ότι πρέπει να αυξηθεί η παρουσία της αστυνομίας που μέχρι στιγμής λειτούργησε αποτρεπτικά για τις επίδοξες λησταρχίνες. Βέβαια η δύναμη της αστυνομίας στο Μεσολόγγι είναι ελλιπής, ωστόσο η υπάρχουσα θα βρίσκεται στους δρόμους όσο τον δυνατόν περισσότερο.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

aixminews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...