Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα χιλιάδες πιστοί ακολούθησαν την περιφορά των Επιταφίων, ψάλλοντας τα τροπάρια της Μεγάλης Παρασκευής.
Για ακόμη μια φορά αναβίωσε στην πόλη του Αγρινίου το παλιό έθιμο της αντάμωσης των Επιταφίων στην κεντρική πλατεία της πόλης, την πλατεία Δημοκρατίας. Οι Επιτάφιοι του Αγίου Χριστοφόρου, της Μητρόπολης, της Αγρίας Τριάδας, του Αγίου Δημητρίου και του Αγίου Γεωργίου, έσμιξαν λίγο μετά τις 9.30 το βράδυ.
Η ακολουθία πραγματοποιήθηκε παρουσία πολλών εκπρόσωπων αρχών, θεσμικών φορέων και της αυτοδιοίκησης. Παρούσα, φυσικά, και η Φιλαρμονική, που παιάνιζε πένθιμες μελωδίες από νωρίς.
agrinioreport
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...