Με καραμπίνα λήστεψαν... περίπτερο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Με καραμπίνα λήστεψαν... περίπτερο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:15 π.μ.  |  Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Εύβοια: Με καραμπίνα λήστεψαν... περίπτερο στη Ν. Αρτάκη!

Σε εξέλιξη είναι οι αστυνομικές έρευνες, για τον εντοπισμό και την σύλληψη τριών αγνώστων δραστών, οι οποίοι χθες αργά το βράδυ, φορώντας κουκούλες, πήγαν σε περίπτερο στη Νέα Αρτάκη...
Με την απειλή κυνηγετικού όπλου, ακινητοποίησαν την 65χρονη ιδιοκτήτριά του
και της πήραν χρήματα, συσκευασίες καπνού, έγγραφα και αντικείμενα.
Μετά, έφυγαν σαν κύριοι...

Την προανάκριση, για την συγκεκριμένη υπόθεση, κάνει το Αστυνομικό Τμήμα Νέας Αρτάκης,
σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκίδας.

Πηγή: eviazoom
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...