Μέχρι το καλοκαίρι η υπηρεσία θα μεταφερθεί σε αξιοπρεπή χώρο
Εγκαταστάθηκε ο εργολάβος, που θα επισκευάσει το κτίριο της πρώην νομαρχίας όπου στεγάζονταν τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, δίπλα στο ΚΤΕΟ Μεσολογγίου.
Το κτίριο αυτό χρησίμευε στην πρώην νομαρχία για την στέγαση των κρατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούσαν οι αιρετοί και οι υπάλληλοι για τις μετακινήσεις τους και ταυτόχρονα λειτουργούσε γραφείο κίνησης. Τα τελευταία χρόνια όμως δεν είχε καμία χρησιμότητα και έτσι εγκαταλείφθηκε. Η Περιφέρεια αποφάσισε να το επισκευάσει για να μεταφέρει εκεί την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών που σήμερα στεγάζεται σε ενοικιαζόμενο κτίριο, το οποίο δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες της. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι σε 250 τ.μ. στεγάζονται εννέα υπάλληλοι, την ίδια ώρα που το μεγαλύτερο μέρος του κτιρίου χρησιμοποιείται για το αρχείο της υπηρεσίας, και το προσωπικό αναγκάζεται να στοιβάζεται σε μικρά γραφεία. Επιπλέον οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες δεν είναι και οι καλύτερες, όχι εξαιτίας των ίδιων των υπάλληλων, αλλά των συνθηκών κάτω από τις οποίες αναγκάζονται να εργάζονται...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 02/04 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...