Την εκβίασε μέσα στο κατάστημά της - Ζήτησε χρήματα για να μη γίνει..ζημιά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Την εκβίασε μέσα στο κατάστημά της - Ζήτησε χρήματα για να μη γίνει..ζημιά

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:25 μ.μ.  |  Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Πάτρα: Την εκβίασε μέσα στο κατάστημά της - Ζήτησε χρήματα για να μη γίνει..ζημιά Συνελήφθη 45χρονος


Ένας 45χρονος άνδρας συνελήφθη χθες από την αστυνομία στην οδό Ανθείας, καθώς φέρεται να πήγε στο καφενείο που διατηρεί μια 67χρονη γυναίκα στην Πάτρα, ζητώντας της χρήματα
προκειμένου να μην  γίνει..."ζημιά" στο μαγαζί.

Η γυναίκα κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία και ο άνδρας συνελήφθη.

Thebest
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...