
Θα θέλαμε μία ενημέρωση σχετικά με παλαιότερη ανάρτηση από την πλευρά του Δήμου. Ήδη έχουν εντοπιστεί πολλά φίδια λόγω των οικοπέδων που δεν καθαρίζονται από τους ιδιοκτήτες τους.
Είναι δηλαδή υποχρέωση των διπλανών σπιτιών να αναλαμβάνουν το κόστος καθαρισμού ξένων οικοπέδων προκειμένου να μην απειλούνται τα σπίτια τους και τα παιδιά τους;
http://mytikaspress.blogspot.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...