Λίγο που το Πάσχα έπεσε νωρίς φέτος , λίγο που ο χειμώνας πήγε παραπίσω, όπως λένε οι παλιοί, φτάσαμε Μεγάλη Τετάρτη σήμερα 8 Απριλίου να βλέπουμε χιόνια σε πολλές ορεινές και ημιορεινές περιοχές της χώρας μας.
Έτσι και στον Άγιο Βλάση το κρύο ήταν τσουχτερό σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων και έπεφτε από νωρίς το πρωί ψιλό χιόνι χωρίς όμως να το στρώσει μέσα στο χωριό. Σε αντίθεση με τα γύρω βουνά, που είναι χιονισμένα όπως φαίνεται και στην φωτό που τράβηξε ο κ.Γιώργος Μπιτσικόκος κάτοικος της περιοχής και την ανάρτησε στο facebook.
Πάντως αν αυτός ο καιρός με την σημερινή θερμοκρασία κρατήσει για λίγο ακόμη, πολύ πιθανό στα παραπάνω χωριά και μάλιστα στον Άγιο Βλάση μαζί με το τσούγκρισμα των αυγών να παίξουν και … χιονοπόλεμο.
agrinioreport
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...