Διαμαρτυρία γιατί έκοψαν το νερό σε άνεργο οικοδόμο παραμονές του Πάσχα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Διαμαρτυρία γιατί έκοψαν το νερό σε άνεργο οικοδόμο παραμονές του Πάσχα

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία γιατί έκοψαν το νερό σε άνεργο οικοδόμο παραμονές του Πάσχα
Παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της ΕΥΑΘ έκακαν μέλη του ΠΑΜΕ, με αφορμή τη διακοπή υδροδότησης σε σπίτι άνεργου οικοδόμου, οικογενειάρχη, για ανεξόφλητους λογαριασμούς, ύψους 500 ευρώ.
Αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ συναντήθηκε με υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΥΑΘ και διαμαρτυρήθηκε για τις διακοπές υδροδότησης σε καταναλωτές που αδυνατούν να πληρώσουν
ενώ συζήτησε και με εργαζόμενους οι οποίοι τους εξέφρασαν κι αυτοί τη δυσαρέσκειά τους για τέτοιες πρακτικές "ειδικά, μέσα στη Μ. Εβδομάδα".

Το νερό, τελικώς, επανασυνδέθηκε, αφού πληρώθηκε το ποσό των 20 ευρώ
και συμφωνήθηκε διακανονισμός της οφειλής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook