Οι κάτοικοι βλέπουν τους μήνες να περνούν και την εικόνα να παραμένει ίδια και απαράλλαχτη...
«Πηγάδι» έχει ανοίξει στο δεξί πεζοδρόμιο στην οδό Κλαδά, λίγο πριν από τα φανάρια. Βέβαια, είναι ανύπαρκτο και το πεζοδρόμιο σε αυτό το σημείο, αλλά κι αυτό που έχει δημιουργηθεί, δεν είναι μια απλή τρύπα.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, έχει χωρέσει μέχρι και λάστιχα αυτοκινήτων, με τους κατοίκους να καταγγέλουν πως αυτή η εικόνα υπάρχει για μήνες και οι αρμόδιοι αδιαφορούν...
ΦΩΤΟ από tharrosnews.gr
Πηγή: tharrosnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...