Προσοχή! Από αύριο δεν μπορείτε να μπείτε στο Αίγιο απο τη Νέα Εθνική « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Προσοχή! Από αύριο δεν μπορείτε να μπείτε στο Αίγιο απο τη Νέα Εθνική

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:06 μ.μ.  |  Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Αχαϊα: Προσοχή! Από αύριο δεν μπορείτε να μπείτε στο Αίγιο απο τη Νέα Εθνική Λόγω εργασιών στο δρόμο
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας ενημερώνει τους πολίτες ότι, στο πλαίσιο εκτέλεσης εργασιών στη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών, θα πραγματοποιηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με σκοπό την διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, από αύριο (17-4-2015) το πρωί, στη χ/θ 179,000 της Νέα Εθνικής Οδού Πατρών - Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο, θα αποκλειστεί η έξοδος οχημάτων προς Αίγιο.

Οι οδηγοί που κινούνται στο ρεύμα προς Κόρινθο, με προορισμό την πόλη του Αιγίου,  μπορούν να εξέρχονται της Νέας Εθνικής Οδού, είτε στην 183,000 (χ/θ), στο ύψος των Σελιανιτίκων, είτε στην 172,000 χ/θ.

Το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αχαΐας συνιστά στους οδηγούς να τηρούν τις ρυθμιστικές πινακίδες και να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...