"Μαύρο" έχει πέσει εδώ και λίγα λεπτά στους τηλεοπτικούς δέκτες καθώς οι τηλεοράσεις έχουν χάσει το τηλεοπτικό σήμα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στα κανάλια εθνικής εμβέλειας.
Τα τοπικα κανάλια εκπέμπουν κανονικά, όπως επίσης η ΝΕΡΙΤ και το κανάλι της Βουλής.
Η επίσημη ενημέρωση από την Digea:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!