Απίστευτο: Έπεσε "μαύρο" στις τηλεοράσεις όλης της Ελλάδας! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Απίστευτο: Έπεσε "μαύρο" στις τηλεοράσεις όλης της Ελλάδας!

Κατηγορία Media στις   10:55 π.μ.  |  Τρίτη 28 Απριλίου 2015


"Μαύρο" έχει πέσει εδώ και λίγα λεπτά στους τηλεοπτικούς δέκτες καθώς οι τηλεοράσεις έχουν χάσει το τηλεοπτικό σήμα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στα κανάλια εθνικής εμβέλειας. 
Τα τοπικα κανάλια εκπέμπουν κανονικά, όπως επίσης η ΝΕΡΙΤ και το κανάλι της Βουλής.


Η επίσημη ενημέρωση από την Digea:

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...