Στην Κρήτη, όπου εργαζόταν το τελευταίο διάστημα, συνελήφθη ο ένας εκ των κατηγορουμένων για την κλοπή του λειψάνου της χείρας του Αγίου Πολυκάρπου από την Ιερά Μονή Αμπελακιώτισσας Ναυπακτίας.
Ο Αλβανός καταζητούμενος ζει στα Γιάννενα, αλλά βρισκόταν στην Κρήτη όταν οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν, καθώς είχε εκδοθεί ένταλμα. Ο νεαρός οδηγήθηκε στον Ανακριτή Μεσολογγίου, ο οποίος τον άφησε ελεύθερο με περιοριστικούς όρους. Ένταλμα σύλληψης μετά και την έρευνα της αστυνομίας, έχει εκδοθεί και για τον βασικό δράστη ο οποίος βρίσκεται στην Αλβανία. Την εποχή όμως που είχε γίνει το συμβάν ο Εισαγγελέας είχε διατάξει την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του δράστη και από τις συνομιλίες που βρέθηκαν, το επίμαχο χρονικό διάστημα, κλήθηκαν και άλλοι 4 να δώσουν κατάθεση οι οποίοι ενδεχομένως εμπλέκονται στην οργάνωση της κλοπής. Επειδή οι πράξεις τους δεν κρίθηκαν κακουργηματικές δεν συνελήφθησαν. Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι τώρα όλοι όσοι εξετάστηκαν δηλώνουν άγνοια για το που είναι κρυμμένο το ιερό λείψανο.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...