"Ναι μεν δεν μας βοήθησε ο καιρός, αλλά και καλός να ήταν δεν θεωρώ ότι θα είχαμε περισσότερες πωλήσεις" σημείωσε ο κ. Φιλιππίδης, ενώ σε ό,τι αφορά την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της πόλης την Κυριακή των Βαΐων (5 Απριλίου) είπε πως ήταν μία "κακή ημέρα".
Ο κ. Φιλιππίδης εξέφρασε φόβους, ότι στο επόμενο διάστημα θα πολλαπλασιαστούν τα λουκέτα στην εμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, "εάν δεν ομαλοποιηθεί η πολιτική κατάσταση στη χώρα και δεν ληφθούν άμεσα αναπτυξιακά μέτρα".
- See more at: http://www.usay.gr/article/78199/stenazei_agora_xamilos_tziros_kai_to_pasxa.html?utm_source=usay.gr+social+feeds&utm_medium=facebook#sthash.Yn0pafst.dpuf
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!