Αναστασίου: "Ευρώπη και πρωτάθλημα" « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Αναστασίου: "Ευρώπη και πρωτάθλημα"

Αναστασίου: `Ευρώπη και πρωτάθλημα`

Υψηλούς στόχους έθεσε ο Γιάννης Αναστασίου στις δηλώσεις του μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, διάρκειας έως το 2018. Πρωτάθλημα και πορεία στην Ευρώπη "έταξε" στους φίλους των πρασίνων.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα κόουτς:

"Βάλαμε τις βάσεις για να γίνουμε καλύτεροι. Όταν εκπροσωπείς έναν τέτοιο σύλλογο, στόχος είναι να πηγαίνεις πάντα ψηλά. Μπήκαν οι βάσεις και γίνεται η προσπάθεια να πάμε στο επόμενο επίπεδο, δηλαδή ψηλά στην Ευρώπη και να πάρουμε το πρωτάθλημα''.

Κατέληξε λέγοντας: ''Αυτό που μετράει είναι η δουλειά. Δεν θέλω να λέω πολλά λόγια. Είμαι χαμηλών τόνων. Να έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια και και να γίνει μεγαλύτερη προσπάθεια από όλους μας. Χρειαζόμαστε ενίσχυση και το έχουμε συζητήσει με τον πρόεδρο, αλλά και με τους Φύσσα και Βόκολο. Ξέρουμε τι χρειαζόμαστε. Θα δείτε στην πορεία. Είμαστε πάνω από τα παιδιά και εγώ και οι συνεργάτες μου. Υπάρχει διάθεση και όρεξη. Είμαστε διψασμένοι για περισσότερα πράγματα''.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook