Κατούνα-Γαβαλού: Εγκαίνια των Πυροσβεστικών Σταθμών « aitoloakarnanianet

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Κατούνα-Γαβαλού: Εγκαίνια των Πυροσβεστικών Σταθμών

Φωτό αρχείου

Την Κυριακή 10 Μαΐου πρόκειται να εγκαινιαστούν οι 2 νεοσύστατοι Πυροσβεστικοί Σταθμοί στην Γαβαλού και στην Παραβόλα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση:

«Ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου και ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου, Χριστόφορος Μπόκας, σας προσκαλούν να παραστείτε στην τελετή εγκαινίων των Εθελοντικών Πυροσβεστικών Σταθμών Β’ τάξης, στη Γαβαλού ώρα 11.00 π.μ. και στην Παραβόλα, ώρα 13.00 μ.μ., την Κυριακή 10 Μαΐου 2015″.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook