Νηστικά τα παιδιά και η μητέρα - Δεν έχουν ρεύμα, κινδυνεύουν με έξωση - Έκκληση από το "Φωτεινό Αστέρι" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Νηστικά τα παιδιά και η μητέρα - Δεν έχουν ρεύμα, κινδυνεύουν με έξωση - Έκκληση από το "Φωτεινό Αστέρι"

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:43 μ.μ.  |  Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Πάτρα:Νηστικά τα παιδιά και η μητέρα - Δεν έχουν ρεύμα, κινδυνεύουν με έξωση - Έκκληση από το "Φωτεινό Αστέρι" Ανάγκη και για εμβόλια

"Εμβόλια για ανεμοβλογιά ηπατίτιδα και μαντού ζητά  άνεργη, χωρισμένη μητέρα δυο παιδιών, ηλικίας  4 και 2 ετών, με πρόβλημα υγείας . Ζει με κομμένο ρεύμα και ο κίνδυνος της έξωσης, λόγω απλήρωτων ενοικίων είναι άμεσος", όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο Σύλλογος  «Φωτεινό Αστέρι». Και προσθέτει:

«Με ελλιπή σίτιση γι΄αυτήν και τα παιδιά της ,σε απελπιστική κατάσταση, ζητά την βοήθειά μας. Αναφέροντας τα πολλαπλά προβλήματά της ,μας είπε ότι πολλές φορές μένει νηστική,  γιατί δεν φτάνει το φαγητό και για τους τρεις και δεν θέλει να το στερήσει  από τα παιδιά της, και όπως επίσης δεν στέλνει αρκετές φορές σχολείο την 5χρονη κόρη της, γιατί δεν έχει να της δώσει κολατσιό και δεν θέλει το παιδί να βιώνει μια τέτοια άσχημη εμπειρία, κοιτώντας τα άλλα παιδιά να τρώνε και η μικρή να μην έχει»

Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας επικοινωνήσει με ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ στα τηλ 2611122497 και 6981044800.αρ.λογ. 0026 0672 94 0200 139326 ταχυδρομικό ταμιευτήριο

«Ας μην αφήσουμε άλλη μια οικογένεια αυτές της άγιες μέρες να ζει το δράμα και την εξαθλίωση ερχόμενο το Άγιο Πάσχα», αναφέρει ο Σύλλογος.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...