Συμπλοκές μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού έλαβαν χώρα στους δρόμους της Κατερίνης οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις εξ αυτών, όπως αναφέρει το katerinipress.blogspot.com.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, όλα ξεκίνησαν όταν οπαδοί των «πρασίνων» επιτέθηκαν σε «ερυθρόλευκους» που παρακολουθούσαν σε κεντρική καφετέρια της πόλης την αναμέτρηση της ομάδας μπάσκετ κόντρα στη Μπαρτσελόνα για την Ευρωλίγκα.
Από το επεισόδιο προκλήθηκαν υλικές ζημιές και ακολούθησαν συμπλοκές στους γύρω δρόμους με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα και ένα εξ' αυτών να καταλήξει στο νοσοκομείο.
Συλλήψεις δεν έγιναν, με την Αστυνομία να συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό των υπευθύνων.
* η φωτό είναι από το katerinipress.blogspot.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!