Ξεφτίλα! Με ορθογραφικό λάθος η επιστολή του Παυλόπουλου προς τον Βενιζέλο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Ξεφτίλα! Με ορθογραφικό λάθος η επιστολή του Παυλόπουλου προς τον Βενιζέλο

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   10:00 μ.μ.  |  Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Ξεφτίλα! Με ορθογραφικό λάθος η επιστολή του Παυλόπουλου προς τον Βενιζέλο

Στην απαντητική επιστολή του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, με αφορμή την παρουσία του στη διαδικασία συγκρότησης της Επιτροπής του Κοινοβουλίου για τη διερεύνηση του δημόσιου χρέους, υπήρχε ένα... ορθογραφικό λάθος.
Συγκεκριμένα, στην πρώτη παράγραφο της επιστολής που δόθηκε στη δημοσιότητα αναγράφεται: «Ελαβα την επιστολή σας και διάβασα με προσοχή της προσωπικές σας απόψεις, όπως διατυπώνονται σ' αυτήν».
Πηγή: Thetoc
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...