Όλοι οι Έλληνες ακόμα και οι αριστεροί το Πάσχα γιορτάζουν με την ψυχή τους. Το παραδοσιακό γλέντι , ιδίως στα μέρη μας την Αιτωλοακαρνανία καλά κρατεί την ημέρα της Λαμπρής. Οι πολιτικοί έχουν φυσικά κι αυτοί δικαίωμα στην διασκέδαση και στο ξεφάντωμα όπως και ο πρώην Δήμαρχος Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης ο οποίος ξεφάντωσε στο Νιοχώρι μαζί με
τον πρώην Αντιδήμαρχο του και νυν Σύμβουλο της Παράταξης του Παντελή Καρατσόλη. Η ομάδα του πρώην Δημάρχου ( δηλαδή αυτός κι ο Καρατσόλης) , αφού αυτή ειναι η δύναμη του στο Δημοτικό Συμβούλιο το έριξαν έξω , ξέχασαν για λίγο το έργο της αντιπολίτευσης και το γλέντι δεν άργησε να ανάψει! Οι ζημιές ήρθαν και ο χορός και τα σπασίματα όπως βλέπετε στις φωτό που έχουμε εξασφαλίσει , είχαν την τιμητική τους!
Paronaitol
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...