Όπως ενημερωθήκαμε έχει γίνει έγγραφο πριν το Πάσχα από την κοινότητα όμως ακόμη τίποτα δεν έχει γίνει.Επίσης στο προαύλιο του σχολείου βρίσκετε η μοναδική παιδική χαρά του χωριού που παραμένει στην ίδια κακή κατάσταση εδώ και πολλά χρόνια , δεν είμαστε εμείς που θα την χρίσουμε ακατάλληλη όμως καλό θα είναι μετά από τόσα χρόνια να συντηρηθεί ή να αντικατασταθεί.
.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...