Απο το πρωί σήμερα Μεγάλη Παρασκευή η κίνηση στο Εθνικό οδικό δίκτυο είναι αυξημένη.Η τροχαία Αιτωλίας είναι απο το πρωί στο οδικό δίκτυο και κάνει παρεμβάσεις σε κόμβους με σκοπό την διευκόλυνση των οδηγών.Όλα τα πληρώματα με την διοικητή της Τροχαίας Μεσολογγίου κ. Ελένη Βούρβαχη μοιράζουν φυλλάδια στους οδηγούς με οδηγίες για ασφαλή οδήγηση.
Η διοικητής κ.Βούρβαχη στέλνει ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
- Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ.
- Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
- Σέβομαι τα όρια ταχύτητας
- Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
- Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
- Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
- Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες
- Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων
- Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας
- Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
- Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσυκλέτα, φορώ πάντα κράνος
- Πριν ξεκινήσω για ταξίδι, ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω
onairnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!