Εγκαινιάζονται οι νέοι πυροσβεστικοί σταθμοί σε Παραβόλα και Γαβαλού « aitoloakarnanianet

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Εγκαινιάζονται οι νέοι πυροσβεστικοί σταθμοί σε Παραβόλα και Γαβαλού

Εγκαινιάζονται οι νέοι πυροσβεστικοί σταθμοί σε Παραβόλα και Γαβαλού
Στην τελική ευθεία έχουν τεθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες και ενέργειες προκειμένου να εγκαινιαστούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δύο νέα πυροσβεστικοί  σταθμοί στην Γαβαλού και την Παραβόλα του Δήμου Αγρινίου.
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για την διαμόρφωση των  υποδομών που θα στεγασθούν οι υπηρεσίες που για μεν τη Γαβαλού θα είναι σε χώρους του πρώην δημαρχείου, για τη δε Παραβόλα θα σε χώρους του πέτρινου κτιρίου πάνω στο Κάστρο που παραχώρησε ο Δήμος Αγρινίου.
Για την Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου και πιο συγκεκριμένα του διοικητή κ.Χριστόφορου Μπόκα, του οποίου η συμβολή του ήταν καίρια στην θετική εξέλιξη της δημιουργίας των σταθμών, θεωρείται κρίσιμη και χρήσιμη η αποκέντρωση των δυνάμεων ειδικά τους θερινούς μήνες που συμβάλουν στο μέγιστο βαθμό στην άμεση κατάσβεση πυρκαγιών που μπορεί να εκδηλωθούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν γίνει επαφές με το γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ.Πανούση προκειμένου να παραβρεθεί στα εγκαίνια κάτι που ο υπουργός το εξετάζει θετικά.

agriniotimes
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook