Αιτωλικό:Δεν «το κουνάνε» οι τσιγγάνοι της εισόδου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Αιτωλικό:Δεν «το κουνάνε» οι τσιγγάνοι της εισόδου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:00 π.μ.  |  Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Δεν «το κουνάνε» οι τσιγγάνοι της εισόδου
Εδώ και ένα χρόνο το αίτημα στο υπουργείο Οικονομικών / Διαμαρτύρονται δικαίως οι κάτοικοι

Περισσότερο από ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που η προηγούμενη δημοτική αρχή Μεσολογγίου είχε ζητήσει την απομάκρυνση των τσιγγάνων της εισόδου του Αιτωλικού, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.

Η δημοτική αρχή Κατσούλη είχε ρίξει ιδιαίτερο βάρος στο θέμα αυτό φροντίζοντας για την διαμόρφωση χώρου στην περιοχή «Αγκινάρα», ώστε να μεταφερθούν εκεί οι τσιγγάνοι και να φτιάξουν τα καταλύματά τους. Είχαν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες, όπως είναι η καταγραφή των οικογενειών που μένουν στην είσοδο, η μεταφορά του νερού καθώς και η διαμόρφωση μερικών ακόμα βάσεων για την κατασκευή των καταλυμάτων. Ωστόσο οι τσιγγάνοι δεν φάνηκαν διατεθειμένοι να φύγουν, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις τους, στις συναντήσεις που έκαναν οι εκπρόσωποί τους με τις αρχές.

Από κει και μετά την υπόθεση απομάκρυνσης έπρεπε να αναλάβει η Κτηματική Υπηρεσία, στην οποία ανήκει η ευθύνη του χώρου...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/03 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 2279

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...